دلایل بهم خوردن عشق ها
نوشته شده توسط : nahal

 

ببین ... هم خونه ی ما اینجاست٬ هم خونه ی شما.

فقط ما منطقه 5 میشینیم٬ شما منطقه ۱ !

هم بابای تو کارمنده هم بابای من .

فقط بابای من ماهی ۶۰۰ تومان حقوق میگیره٬

بابای تو ماهی یه میلیون و ۶۰۰

تومان !

هم تو موبایل داری

N95هم من . فقط تو نوکیا

K310داری٬ من سونی اریکسون

! هم تو از بابات پول تو جیبی میگیری٬ هم من.

فقط من ماهی ۶ تومان میگیرم٬ تو ماهی

۶۰ تومان !

هم ما آپارتمان نشینیم٬ هم شما . فقط ما طبقه سومیم٬ شما طبقه سی و سوم !

هم شما ماشین دارین٬ هم ما . فقط ماشین ما پرایده٬ ماشین شما پرادو !

هم ما تابستونا مسافرت میریم٬ هم شما .

فقط ما میریم شمال٬ شما میرین قطب شمال !! ....

پس دیگه واسه چی هی میگی ما دو تا به درد هم نمیخوریم ؟؟!!!





:: بازدید از این مطلب : 964
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 7 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: