نكته هایی كه در اسباب كشی باید رعایت نمود
نوشته شده توسط : nahal

اسباب كشی همواره از جمله امور مشكل، به ویژه برای خانم های خانه است. لذا به منظور انجام هر چه راحت تر، سریع تر و بدون خسارت آن و همچنین رفاه بیشتر خودتان به ارائه نكاتی می پردازیم كه توجه به آنها شما را در انجام این پروژه یاری خواهد داد:

-ابتدا لیستی از كارهایی كه باید انجام گیرند، با حفظ ترتیب و زمان بندی و همچنین لوازمی كه باید جا به جا شوند، بر روی كاغذ یادداشت كرده، سپس مرحله بسته بندی را آغاز كنید.

- برای بسته بندی به موارد زیر نیاز است:

طناب، جعبه های ضخیم مقوایی در اندازه های مختلف (شما می توانید این قبیل جعبه ها را از فروشگاه هایی مانند سوپر ماركت ها به مبلغ اندك خریداری كنید)، جعبه های پلاستیكی یا چوبی مخصوص میوه، پارچه، چسب نواری محكم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیك های حباب دار مخصوص بسته بندی شكستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیك درشت مشكی یا آبی و قرمز.

- پیش از بسته بندی، لوازم را شسته و یا پاك كنید. البته این مسئله در مورد ظروف مصرفی، لیوان ها، آئینه، كریستال ها و امثال اینها باید به صورت مجدد در محل جدید نیز انجام گیرد.

- اگر جعبه های هر یك از لوازم شكستنی را هنوز نگه داشته اید، در مرحله بسته بندی، ابتدا آنها را در لا به لای پارچه، روزنامه یا پلاستیك پیچیده سپس در داخل جعبه مخصوص شان قرار دهید. در غیر این صورت با بسته بندی محكم تر هر یك از آنها به صورت جداگانه، در نهایت همه را در كنار هم در جعبه ای بزرگ با دقت بچینید.

- پیش از قرار دادن لوازم در جعبه های مقوایی، از محكم بودن اتصالات آنها، اطمینان حاصل كنید.

- هر چه در بسته بندی وسایل شكستنی بیشتر دقت كنید، اجناس خود را سالم تر تحویل خواهید گرفت.

- خرده ریزهای شكستنی را در پارچه یا روزنامه پیچیده و از ظروف پلاستیكی دردار فریزری به عنوان جعبه آنها استفاده كنید.

-به هنگام چیدن لوازم، درون هر نوع جعبه ای به خصوص مقوایی، میزان تحمل وزن لوازم توسط جعبه و اتصالات آن را در نظر بگیرید تا در حین جابه جایی مشكلی پیش نیاید. (به منظور محكم تر كردن اتصالات جعبه مقوایی می توانید از چسب های نواری پهن استفاده كنید)..






:: بازدید از این مطلب : 1027
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 7 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: