کاور ابرو برای چه مواردی قابل استفاده است؟
نوشته شده توسط : nahal

کاور ابرو  برای چه مواردی قابل استفاده است؟

کاورابرو یکی از اقلام آرایشی است که هنگام میکاپ و آرایش چشم و ابرو مورد استفاده قرار می گیرد و مهمترین کار آن پوشاندن عیوب و تمیز نشان دادن اطراف ابرو و زیر چشم برای شروع آرایش است...
کاور ابرو یکی از اقلام آرایشی است که هنگام میکاپ و آرایش چشم و ابرو مورد استفاده قرار می گیرد و مهمترین کار آن پوشاندن عیوب و تمیزنشان دادن اطراف ابرو و زیر چشم برای شروع آرایش است .
کاور ابروها را در انواع رنگ پوستها و در اکثر لوازم آرایشیها می توان یافت و بر اساس نزدیکی به رنگ پوست انتخاب کرد .
 
چه کسانی و چطور از کاور ابرو استفاده می کنند ؟
 
1-بیشترین کسانی که امروزه از کاور ابرو استفاده می کنند خانمهایی هستند که ابروهایشان را برای چندمین بار تاتو کرده و جای پاک شدگی آنها در اطراف ابرو باقی مانده و همانطور که می دانید این پاک شدگی توسط تاتو حتی با لیزر هم قطعا و کاملا برطرف نخواهد شد بنابر این تنها کاری که این افراد می کنند می توانند برای برطرف کردن این مشکل کمی از کاور ابرو را که معمولا مثل رژلب و مدادهای پیچی رلی بوده را روی خطوط به جا مانده از تاتو زده و خوب آن را با نوک انگشت پخش کنید تا کاملا یکدست و همرنگ پوست در آید .این کار را حتی زمانی که نمی خواهید آرایش کنید نیز برای تمیزی ابرو و دیده نشدن خطوط اضافه ی آن نیز می توانید انجام دهید .
اگر گیاهی و ضد آب آن را تهیه کنید به راحتی تا پایان شب و قبل از شستشوی صورت بر روی پوست باقی خواهد ماند.
 
2- خانمها و دختر خانمهایی هم که ابروهایی طبیعی دارند هنگام میکاپ و آرایش برای تمیزتر شدن کار چشم و ابرو از آن استفاده می کنند بدین صورت که پس از زدن کرم پودر و آماده شدن پوست برای آرایش،  کمی از آن را درست زیر ابرو و پشت پلک زده تا هم دوام و ماندگاری میکاپ چشم بیشتر شود و هم اطراف ابرو کاملا تمیز و زیبا به نظر آید.
 
 
 
 
 3- پسران و آقایانی هم که به هر دلیلی جای بخیه و شکستگی در بالا  یا اطراف ابرو و چشمانشان دیده خواهد شد برای رفع آن می توانند از کاور ابرو استفاده نمایند.

کاور ابرو برای چه مواردی قابل استفاده است؟





:: بازدید از این مطلب : 1221
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: