بگذر از کوی ما
نوشته شده توسط : nahal

بگذر از کوی ما ، کن نظر سوی ما

 

به هر طرف ، ببین چو رو کنم

 

در پی من دوان ، گشته پیر و جوان

 

ازین جنون چه گفتگو کنم

 

به گریه ندامتم ، زانتظار بی پایه ای

 

چو میکند ملامتم ، ز جفای تو همسایه ای

 

چه گفتگو برای او کنم ؟

 

بر این بلا چگونه خو کنم؟

 

ای فرزانگان  ;بر دیوانگان

 

این ملامت چرا کنید؟  کم تماشای ما کنید

 

از من بگذرید ، راه خود روید ،

 

عاشقان را رها کنید ، کم تماشای ما کنید

 

مگر به شهر شما ، قسم شمارا بخدا

 

جنون عاشقی تماشا دارد ؟ بسوزد آنکه هست و حاشا دارد

 

من عاشقم و گنهکار ،  آیا همه شما بی گناهید؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد





:: بازدید از این مطلب : 1259
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 16 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: