روش هایی برای مراقبت از موهای رنگ شده
نوشته شده توسط : nahal
شفا آنلاين-وقتی آرایشگاه را ترک میکنید احساس خیلی خوبی در مورد موهای خود دارید. رنگ مو تاثیر بسیار زیادی در ظاهر فرد دارد، و هر کس دوست دارد همیشه رنگ موی خود را در حد عالی نگه دارد. پس یک روز کامل صبر کنید و سپس موی خود را بشویید، بعد از آن هر هفته دو یا سه بار از شامپو استفاده کنید تا رنگ واقعی جلوه کند و ماندگار بماند.

 

رنگ موی پر زرق و برق

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید

وقتی آرایشگاه را ترک میکنید احساس خیلی خوبی در مورد موهای خود دارید. رنگ مو تاثیر بسیار زیادی در ظاهر فرد دارد، و هر کس دوست دارد همیشه رنگ موی خود را در حد عالی نگه دارد. پس یک روز کامل صبر کنید و سپس موی خود را بشویید، بعد از آن هر هفته دو یا سه بار از شامپو استفاده کنید تا رنگ واقعی جلوه کند و ماندگار بماند. روزهایی که از شامپو استفاده نمیکنید میتوانید از نرم کننده ها استفاده کنید.

 

بهترین شامپو برای کار

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید

آیا از شامپوی درستی استفاده میکنید؟ شامپوها همه یکسان نیستند. از شامپو و نرم کننده ی محافظ رنگ مویی استفاده کنید که حاوی سولفات نباشد. سولفات ممکن است رنگ مو را محو یا کم رنگ کند. شامپوهایی که دارای فرمول محافظ رنگ مو هستند کمک میکنند رنگ مو به تازگی روزی بماند که آرایشگاه رفتید.

 

مزایا و ضررهای آب!

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید

آیا میدانستید آب گرم باع میشود رنگ مو زودتر محو شود؟ پس سعی کنید موی خود را با آب ولرم بشویید و همچنین اگر میخواهید شنا کنید مواظب کلر آب باشید. کلر میتواند باعث تغییر رنگ مو و آسیب رسیدن به ریشه ی خارجی موها شود که خود طی رنگ شدن مو دچار آسیب دیدگی شده اند. قبل از اینکه وارد استخر شوید موهای خود را خیس کنید و از کلاه شنایی استفاده کنید که کاملا سرتان را بپوشاند.

 

برای نرم کردن به عمق بروید

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید

موهای رنگ شده نیاز دارند که همیشه مرطوب و نرم باشند. استفاده از نرم کننده های قوی میتواند باعث شود مو انعطاف پذیر و مرطوب باقی بماند. میتوانید در خانه آوکادو، روغن بادام و روغن ویتامین E را ترکیب کنید. این ترکیب را روی موهای خود بمالید و 10 دقیقه صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید. اگر هم این مواد را در خانه ندارید میتوانید از سروم های نرم کننده مو استفاده کنید. حتی میتوانید برای این کار به سالن های آرایش نیز مراجعه کنید.

 

به نور خورشید اجازه ورود ندهید

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید

رفتن بیرون در یک روز آفتابی خیلی عالی هست اما نه برای موها! نور شدید خورشید میتواند باعث کم رنگ شدن و یا مرده شدن رنگ موها شود. میتوانید موهای خود را با روغن های ضد آفتاب چرب کنید. کلاه و روسری نیز بسیار کار آمد هستند و موها را کاملا از نور خورشید محافظت میکنند.

 

براقی بیشتر

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید

از رنگ مویی که کمرنگ شده است زود نا امید نوشید. میتوانید مقداری از زیبایی آن را بازگردانید. سالن های آرایش نیز میتوانند کاری کنند که موها درخشش قبلی خود را بدست بیاورند. براق کردن مو به نوعی درمان برای موهای رنگ شده به حساب می آید.

 

خاکستری رنگ حرفه ای ها

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید

اگر چندین سال هم خودتان در خانه موهای خود را رنگ میکرده اید، دلیل نمیشود که بتوانید موهای خود را خاکستری رنگ کنید. رنگ خاکستری یکی از سخت ترین رنگها برای مو است . و اگر میخواهید موهای خود را به این رنگ دربیاورید باید از یک حرفه ای کمک بگیرید. قرار دادن این رنگ به صورت یکنواخت کاری دشوار است.

 

درمان و مراقبت

از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید
موی رنگ شده آسیب پذیر است زیرا از حالت و رطوبت طبیعی خود خارج شده است. پس بهتر است تا مدتی از دیگر محصولات شیمیایی مو استفاده نکنید یا استفاده از آنان را به حداقل برسانید. درمان های شیمیایی روی مو باید توسط یک متخصص انجام بگیرد، زیرا اگر اشتباهی بکنید و یا چندین درمان را با هم انجام دهید باعث از بین رفتن رنگ موی خود میشوید. از عوارض درمان اشتباه میتوان به ریزش مو و از بین رفتن رنگ مو اشاره کرد.




:: بازدید از این مطلب : 909
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: