مغناطیس پول
نوشته شده توسط : nahal

پول ، انرژی مغناطیسی است. شما مغناطیسی هستید که همه چیز را به سمت خود جذب می کنید ، از طریق سیگنالهایی که افکار و احساساتتان منتشر می کنند. چگونه مغناطیس قوی پول شوید :

- در مورد میزان پولی که می خواهید دریافت کنید شفاف باشید. این میزان پول را قصد و آنرا بیان کنید. در مورد اینکه چقدر درآمد دارید فکر نکنید . در مورد اینکه چقدر می خواهید دریافت کنید فکر کنید.

- عاشق پول شوید. بسیاری از مردم پول را دوست ندارند چون همیشه فکر می کنند به اندازه ی کافی پول ندارند.

- خودتان را در حال خرج کردن پولی که میخواهید تصور کنید ، واقعا تصور کنید همچین پولی را دارید.

- طوری حرف بزنید ، عمل کنید و و فکر کنید که انگار واقعا ثروتمند هستید. جملات و افکاری مانند " نمیتونم از عهده ی پرداختش بر بیام " ، " خیلی گرونه " را حذف کنید.

- حتی به اندازه ی یک ثانیه هم در مورد کمبود پول صحبت یا فکر نکنید.

- در مورد پولی که دارید احساس قدر دانی داشته باشید. وقتی پول را لمس می کنید شکر گزار باشید.

-لیستی از تمام چیزهایی که می خواهید با این پول بخرید بنویسید.

- هر کاری که باعث می شود احساس ثروتمندی کنید انجام دهید.

- هر روز به طور قاطع به خودتان بگویید که مقدار زیادی پول دارید که بدون سعی و تلاش به سوی شما می آید.

- از تمام ثروتهای اطرافتان قدر دانی کنید حتی از ثروت دیگران. هر جا می روید دنبال ثروت بگردید و به خاطر آن سپاسگزار باشید.

- مطمئن باشید که این پول دارد پیش شما می آید.

- خودتان را دوست داشته باشید و بدانید که لیاقت این مقدار پول را دارید.

- هر روز به خودتان یادآوری کنید که یک آهنربای جاذب پول هستید ، و در طول روز از خودتان بپرسید آیا من الان در حال جذب پول هستم یا دارم با افکارم آنرا از خودم دور می کنم؟

- همیشه، همیشه اول از دستمزدتان مقداری را برای خودتان خرج کنید سپس طلبکاریهایتان را بپردازید. با این کار به کائنات می فهمانید که شما لایق و شایسته دریافت پول بیشتری هستید.

- هر روز بارها و بارها تکرار کنید : من مغناطیس جاذب پول هستم و پول به آسانی و بدون تلاش به سمت من می آید.

- روی یک چک ، مقدار پولی را که می خواهید داشته باشید یاد داشت کنید و آنرا در کیف پولتان بگذارید. اغلب به آن نگاه کنید.

- هر کاری که باعث ایجاد احساس خوب در شما می شود انجام دهید. احساس لذت و شادی جاذبهای قوی پول هستند. همین حالا شاد باشید!

- عاشق خودتان شوید ! ثروت یک احساس درونیست. پول می تواند به سمت شما جذب شود یا از شما دور شود ، همه اش به افکار شما بستگی دارد.

عکس ‏‎Majid Solhjoo‎‏
عکس ‏‎Majid Solhjoo‎‏
عکس ‏‎Majid Solhjoo‎‏
 




:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: