جملات تاکیدی ثروت
نوشته شده توسط : nahal

سلام دوستان پولدار خودم
این هفته جملات تاکیدی ثروت براتون میگزارم
1- من هميشه صحيح ترين تصميمات اقتصادي را مي گيرم كه بيشترين سود را به من بر مي گرداند.
2- من هر آنچه كه قلبم را شاد مي كند مي خرم و از درون توانگرتر مي شوم.
3- من هر ماه به آساني مخارجم را پرداخت مي كنم و باز هم مبلغ زيادي اضافه برايم باقي مي ماند.
4- من هم اكنون يك درآمد ماهانه كاملا رضايت بخش دارم.
5- فراواني الهي حالت طبيعي وجود من است.
6- تمام اتمهاي جسم، جان و روح من پر از بركت الهي است .
7- احساسات توانگري بي اندازه در جسم و جان من نفوذ مي كند.
8-ثروتمند تر مي كنند.
9- من هميشه تحت راهنمايي معنوي هستم تا بتوانم بطور كامل از اين دنياي مادي لذت ببرم.
10- مبلغ بسيار بزرگي از پول در همين لحظه به سوي من در حركت است.
11- من به راحتي براي هر كاري كه مي خواهم انجام بدهم پول كافي خلق(جذب) مي كنم.
12- هر يك تومان پولي كه خرج مي كنم 10 برابر آن به سمت من بر مي گردد.
13- من اجازه دارم تا حد فراتر از بزرگترين آرزوهايم ثروتمند باشم.
14- هم اكنون من يك رابطه الهي با پول دارم و پول دوست من است.
15- من ارباب پولم هستم چون هم اكنون با پولم در صلح هستم.
16- درآمدم هميشه از مخارجم بيشتر است من داراي استقلال مالي هستم.
دوستتون دارم بسیااااااااار
جذااااااب باشین





:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: