ک مسکن گیاهی قوی برای درد زانوها.
نوشته شده توسط : nahal
‏یک مسکن گیاهی قوی برای درد زانوها..

چند وقتی‌ بود که از درد زانوهام کلافه شده بودم هر مسکنی که دکتر‌های متخصص تجویز کرده بودند و در داروخانه‌ها بود امتحان کرده بودم ولی‌ دیگر اثری نداشت تا اینکه با یک داروساز گیاهی آشنا شدم و این معجون را به من معرفی‌ کرد و پیشنهاد کرد که دیگه از مسکن‌های شیمیأیی استفاده نکنم تا یک هفته هر روز صبح از آن را بنوشم

،این محلول را تهیه کردم و یک هفته صبح ها نیم ساعت قبل از صحبحانه خوردم و پس از یک هفته التهاب و ورم زانوهأم که آرتروز شده بودند بطور چشمگیری مداوا شد و دوباره به زندگی‌ عادیم برگشتم و حالا هر وقت از این معجون خوشمزه میخورم، اول خدا را شکر می‌کنم به خاطر نعمت هایی که بهمون داده،دوم برای سلامتی آن داروساز گیاهی که بدون هیچ چشم‌ داشتی مرا با این مسکن و آرام بخش گیاهی اشنا کرد دعا می‌‌کنم.

اگه شما هم مشکل من را دارید،حتما از این معجون مصرف کنید،تا تاثیر جادوییش را ببینید ،تازه بعداز معرفی این معجون به دوستانم متوجه شدم این نوشیدنی هر نوع درد ارتروزی و رماتیسم را هم شفا میدهد.

یک قاشق چایخوری دارچین

یک قاشق چایخوری زنجبیل

یک قاشق مرباخوری عسل

یک لیوان شیر

شیر و زنجبیل و دارچین را با هم می‌‌جوشانیم (۱ دقیقه) 
سپس کمی که سرد شد با عسل مخلوط کرده میل کنید.‏

یک مسکن گیاهی قوی برای درد زانوها..

چند وقتی‌ بود که از درد زانوهام کلافه شده بودم هر مسکنی که دکتر‌های متخصص تجویز کرده بودند و در داروخانه‌ها بود امتحان کرده بودم ولی‌ دیگر اثری نداشت تا اینکه با یک داروساز گیاهی آشنا شدم و این معجون را به من معرفی‌ کرد و پیشنهاد کرد که دیگه از مسکن‌های شیمیأیی استفاده نکنم تا یک هفته هر روز صبح از آن را بنوشم

،این محلول را تهیه کردم و یک هفته صبح ها نیم ساعت قبل از صحبحانه خوردم و پس از یک هفته التهاب و ورم زانوهأم که آرتروز شده بودند بطور چشمگیری مداوا شد و دوباره به زندگی‌ عادیم برگشتم و حالا هر وقت از این معجون خوشمزه میخورم، اول خدا را شکر می‌کنم به خاطر نعمت هایی که بهمون داده،دوم برای سلامتی آن داروساز گیاهی که بدون هیچ چشم‌ داشتی مرا با این مسکن و آرام بخش گیاهی اشنا کرد دعا می‌‌کنم.

اگه شما هم مشکل من را دارید،حتما از این معجون مصرف کنید،تا تاثیر جادوییش را ببینید ،تازه بعداز معرفی این معجون به دوستانم متوجه شدم این نوشیدنی هر نوع درد ارتروزی و رماتیسم را هم شفا میدهد.

یک قاشق چایخوری دارچین

یک قاشق چایخوری زنجبیل

یک قاشق مرباخوری عسل

یک لیوان شیر

شیر و زنجبیل و دارچین را با هم می‌‌جوشانیم (۱ دقیقه)
سپس کمی که سرد شد با عسل مخلوط کرده میل کنید.





:: بازدید از این مطلب : 898
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: