عبارات تاکیدی
نوشته شده توسط : nahal

عبارات تاکیدی

سپاس مخصوص خداوند بخشاینده موهبت هاست.

خداوند پشتیبان من است.

اکنون می گذارم که عشق الهی در من متجلی شود.

همه چیز و همه کس مرا توانگر می سازد.

من در انتظار غیر منتظره ه ام.

در پناه لطف الهی هستم.

اکنون می گذارم که خدا هر وضعی را سر و سامان ببخشد.

چون طلبیده ام باید بستانم.

خداوند روزی رسان هر روز من است، نه روزی رسان گاه به گاه.

نصیب خود را از نیکی ها و مواهب حیات بر می دارم.

روزهایی نیکو در پیش است، روزهایی غنی در پیش است.

معجزه پس از معجزه می آید و شگفتی ها از تجلی باز نمی مانند.

من جزیی از همه نیکی ها هستم و نیکی پیروز خواهد شد.

کامیابی تقدیر الهی من است.

خرد لا یتناهی تنها نیکویی را برایم نگه می دارد و مابقی را ناپدید می کند.

به رزق و روزی الهی- از هر سویی که می آید- خوش امد می گویم.

این جهان سرشار از مردمی مهربان و نازنین است که از هر جهت کمکم می کنند.
سرچشمه بی کران همواره آماده بخشیدن است.

تنها خداوند حقیقت دارد....و هر چیز دیگری عاری از حقیقت است.

من والاترین و عالی ترین ویژگی های همه مردم را دوست دارم. هم اکنون
والاترین و عالی ترین افراد را به سوی خود می کشانم.

به ظاهر مخالف امور بی توجه ام و با نظر مساعد به وضعیت می نگرم تا همواره برکاتم از راه برسد.

رها و آزاد می کنم. از همه چیز دست بر می دارم تا همه چیز را به دست خدا بسپارم.

خدایا من انسانم و نمی توانم .... را ببخشم، تو اگر قادری آن را ببخشی از طریق من ببخش.

خدا مرا به دست فرشتگانش سپرده است تا در همه حال مراقبم باشند.

قدرتم از خداست و از طریق قدرت مطلق او قادر به انجام همه کارها هستم.

خدا دوستم دارد، خدا هدایتم می کند، خدا راه را نشانم می دهد.

نیاز به شتاب نیست، نظم الهی هم اکنون در این وضعیت استقرار یافته است.

اختیار همه چیز در دست عشق الهی است و همه چیز نیکوست.

کسی نمی تواند به من آسیبی برساند چون همه بندگان خدا هستند و من دوستشان دارم.

خدا آنجا که به عقل بشر نمی رسد راه می گشاید.

خدا آنجا که راه نیست، راه می گشاید.

اگر بتوانی ایمان بیاوری مومن را همه چیز هست.

نزد خدا همه چیز ممکن است.

در زندگی کمتر از بهترین را نمی پذیرم.

امور را آنگونه که هست نمی پذیرم(اموری که دلخواه نیست) اگر همیشه این طور بوده نشانه آن نیست که نمی تواند عوض بشود.

مهم نیست دیگران چه می کنند، برای همه انها برکت و حمایت و سعادت می طلبم.

هر آنچه را که بايد بدانم، برايم آشکار مي شود.

هر آنچه را که نياز دارم، در زمان و مکان مناسب و به شيوه اي نيکو به نزدم مي آيد.

من سالم و تندرست و سرشار از انرژي هستم.

هر کجا باشم کامياب و توانگرم.

♥ مشتاقم که دگرگون شده و رشد کنم.

♥ در جهان هم، همه چيز مخلوق خداوند مي باشد و نيکوست.

♥ خرد لایتناهی اکنون در من و زندگی و امورم سرگرم کار است و اراده می کند
تا عالی ترین و والاترین خیر و صلاحم را به انجام برساند و خرد لایتناهی شکست نمی خورد.

♥ همه امور امروزم متبرک و عالی است.





:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: