من عاشق امروزم...
نوشته شده توسط : nahal

من عاشق امروزم...
دیروز را که نمی توانم جان دوباره ببخشم.
برای همیشه دیروزم گذشته است،
تمام شده است،
همه...
ناکامیها، شادیها و پیروزیهای دیروزم از بین رفته اند،
چه ناتوانم که نمی توانم به دیروز برگردم،
رفت که رفت همه گذشته ام،
اما امیدی هست،
از دیروز درس می گیرم
تا امروز را بسازم.
من عاشق امروزم...
امروز، همین حالا، این لحظه.
نمی گذارم فردا نگرانم کند.
شاید هیچ وقت فردایی نداشته باشم.
شادیها،
موفقیتها، لبخندهای فردا نباید ذوق زده ام بکند.
مشکلات، ناامیدیها و و اشکهای فردا که از راه نرسیده تا نگرانش شوم.
من عاشق امروزم...
تنها هدیه خداوند.
امروز بهترین لباسم را می پوشم،
بهترین عطرم را می زنم،
تا فرصت دارم هرچه دوستت دارم نگفته دارم، خرج می کنم،
حتما برای عزیزانم گل می خرم،
کتابهای نخوانده ام را می خوانم،
برای دیدن رنگین کمان خوبیها عجله می کنم،
از بوییدن گلها خود را سرمست می کنم،
بهترین خویشتن خویش را عرضه می کنم،
والاترین اخلاقم، استعدادم، شکوهم.
من عاشق امروزم...
چقدر کار برای امروز دارم.
باید امروزم را زندگی کنم...

‏من عاشق امروزم...
دیروز را که نمی توانم جان دوباره ببخشم.
برای همیشه دیروزم گذشته است،
تمام شده است،
همه
ناکامیها، شادیها و پیروزیهای دیروزم از بین رفته اند،
چه ناتوانم که نمی توانم به دیروز برگردم،
رفت که رفت همه گذشته ام،
اما امیدی هست، 
از دیروز درس می گیرم 
تا امروز را بسازم.
من عاشق امروزم...
امروز، همین حالا، این لحظه.
نمی گذارم فردا نگرانم کند.
شاید هیچ وقت فردایی نداشته باشم.
شادیها،
موفقیتها، لبخندهای فردا نباید ذوق زده ام بکند.
مشکلات، ناامیدیها و  و اشکهای فردا که از راه نرسیده تا نگرانش شوم.
من عاشق امروزم...
تنها هدیه خداوند.
امروز بهترین لباسم را می پوشم، 
بهترین عطرم را می زنم،
تا فرصت دارم هرچه دوستت دارم نگفته دارم، خرج می کنم،
حتما برای عزیزانم گل می خرم،
کتابهای نخوانده ام را می خوانم،
برای دیدن رنگین کمان خوبیها عجله می کنم،
از بوییدن گلها خود را سرمست می کنم،
بهترین خویشتن خویش را عرضه می کنم،
والاترین اخلاقم، استعدادم، شکوهم.
من عاشق امروزم...
چقدر کار برای امروز دارم.
باید امروزم را زندگی کنم...‏




:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: