چرا باید ضد آفتاب را تجدید کنیم؟
نوشته شده توسط : nahal

چرا باید ضد آفتاب را تجدید کنیم؟

دلیل اصلی سفارش متخصصان به تجدید کردم ضد آفتاب پس از هر دو ساعت این نیست که کرم از روی پوست پاک می شود چرا که بخش اعظم ضد آفتابهای امروزی در برابر نور خورشید مقاوم هستند.

علت توصیه پزشکان به تجدید ضد آفتاب به این خاطر است که بیشتر مردم در مرتبه اول به اندازه کافی از ضد آفتاب استفاده نمی کنند. عبارت «محافظت کامل در برابر طیف» بر روی محصولات به این معناست که آنها هم در برابر اشعه های یو وی ای و یو وی بی که هر دو از امواج رادیوی سرطان زا هستند ...محافظت می کند.

مردم باید طوری از ضد آفتاب استفاده کنند که گویا خانه خود را مجددا رنگ می کنند. در صورتی که تعریق دارند یا شنا می کنند با صبر و حوصله بدن خود را با کردم ضد آفتاب بپوشانند. در گذشته ضد آفتابها به سرعت پاک می شد اما تکنولوژی پیشرفت کرده است در حالی که متأسفانه رفتار مردم تغییر نکرده است.
بنابراین این همان دلیل است که قانون دو ساعته بودن ضد آفتاب به اصلی درست بدل شده است.

‏چرا باید ضد آفتاب را تجدید کنیم؟ 

دلیل اصلی سفارش متخصصان به تجدید کردم ضد آفتاب پس از هر دو ساعت این نیست که کرم از روی پوست پاک می شود چرا که بخش اعظم ضد آفتابهای امروزی در برابر نور خورشید مقاوم هستند.

 علت توصیه پزشکان به تجدید ضد آفتاب به این خاطر است که بیشتر مردم در مرتبه اول به اندازه کافی از ضد آفتاب استفاده نمی کنند. عبارت «محافظت کامل در برابر طیف» بر روی محصولات به این معناست که آنها هم در برابر اشعه های یو وی ای و یو وی بی که هر دو از امواج رادیوی سرطان زا هستند محافظت می کند.

مردم باید طوری از ضد آفتاب استفاده کنند که گویا خانه خود را مجددا رنگ می کنند.  در صورتی که تعریق دارند یا شنا می کنند با صبر و حوصله بدن خود را با کردم ضد آفتاب بپوشانند. در گذشته ضد آفتابها به سرعت پاک می شد اما تکنولوژی پیشرفت کرده است در حالی که متأسفانه رفتار مردم تغییر نکرده است.
 بنابراین این همان دلیل است که قانون دو ساعته بودن ضد آفتاب به اصلی درست بدل شده است.‏
 




:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: