نوشته شده توسط : nahal

لطفا" جملات تاکیدی زیر را با خود تکرار کنید
من انسان قدرتمندی هستم
من به تواناییهای خود ایمان دارم هر چه را که هدف قرار دهم می توانم به دست آورم
من به خود اعتماد دارم و موفق می شوم
مثبت اندیش و شاد باشید

‏لطفا" جملات تاکیدی زیر را با خود تکرار کنید
من انسان قدرتمندی هستم <3 
من به تواناییهای خود ایمان دارم هر چه را که هدف قرار دهم می توانم به دست آورم <3
من به خود اعتماد دارم و موفق می شوم  <3
مثبت اندیش و شاد باشید <3‏
 
 




:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: