نوشته شده توسط : nahal

دوستان و عزیزان " کلید " برآورده شدن خواسته شما .. داشتن احساسی عالی و " شادی " ست....زمانی که شاد هستید و فوق العاده.. مطمئن باشید خواسته شما سر تعظیم در مقابل شما فرود می آورد ...به همین سادگی...
پس این موهبت بزرگ را از خود دریغ نکنید ....!
" نگاه شما به اجابت خواسته خود باید مطابق این تصویر باشد "
شاد ...شاد ..شاد باشید
" من شادی و عشق کائنات هستم .بابت این چنین بودنم ..خدا را شکر می کنم "

‏دوستان و عزیزان " کلید " برآورده شدن خواسته شما .. داشتن احساسی عالی و " شادی " ست....زمانی که شاد هستید و فوق العاده.. مطمئن باشید خواسته شما سر تعظیم در مقابل شما فرود می آورد ...به همین سادگی...:)
پس این موهبت بزرگ را از خود دریغ نکنید ....!
" نگاه شما به اجابت خواسته خود باید مطابق این تصویر باشد "
شاد ...شاد ..شاد باشید <3
" من شادی و عشق کائنات هستم .بابت این چنین بودنم ..خدا را شکر می کنم " <3 <3 <3‏




:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: