زنانی که چانه بزرگتری دارند خیانت کارترند
نوشته شده توسط : nahal

تستوسترون به عنوان هورمون رشد مردانه عامل بزرگی چانه در زنان است؛ این هورمون در مقادیر مختلف در همه زنان وجود دارد و فزونی آن سبب افزابش جسارت جنسی در زنان نیز می شود، تمایلی که اغلب مختص مردان است.

در یک مطالعه که توسط محققانی از چهار دانشگاه کانادا و آمریکا بر روی یک گروه از زنان انجام شده است، سوالاتی در مورد گذشته و هوس های جنسی آنان شده است؛ سپس این زنان توسط دسته ای از مردان به عنوان شریک زندگی احتمالیشان امتیاز بندی شدند. بر اساس نتیجه این پژوهش ها، مردان هنگام جستجو برای شریک زندگی طولانی مدت از زنان با چهره های مردانه دوری گزینند که این همه به خاطر ترس از مورد خیانت واقع شدن است. روانشناسان عقیده دارند که این مسئله به تمایل تکاملی مردان به داشتن شریک زندگی ای که فقط به تولید فرزند از یک مرد بپردازد، مرتبط است.نتایچ آزمایش بیان می دارند که دانستنی هایی در مورد محدودیت ناپذیری جنسی زنان که با ریسک خیانت آنان مرتبط است، می تواند به طور بالقوه از مردانه بودن صورت زنان فهمیده شود.

 

این نظریه دارای مثال های متعددی در عالم ستارگان است؛ مگ رایان (Meg Ryan)، هنرپیشه 47 ساله که یک زنخدان درشت دارد به خاطر خیانت به شوهرش Dennis Quaid و ارتباط با هنرپیشه همکارش راسل کرو مشهور است. با این حال، ازدواج جوآن وودوارد (Joanne Woodward) که دارای چانه ایی ظریف است با پل نیومن (Paul Newman) (هنرپیشه هالیوود) تا لحظه مرگ نیومن برای 50 سال و به خوشی ادامه یافت





:: بازدید از این مطلب : 1404
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 3 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: