ساقیا
نوشته شده توسط : nahal

ساقیا در ساغر هستی شراب ناب نیست
و آنچه در جام شفق بینی بجز خوناب نیست

جلوه صبح و شكرخند گل و آوای چنگ
دلگشا باشد ولی چون صحبت احباب نیست

زندگی خوشتر بود در پرده وهم خیال
صبح روشن را صفای سایه مهتاب نیست
گر ترا با ما تعلق نیست ما را شوق هست
ور ترا بی ما صبوری هست ما را تاب نیست

خدایا دلم را همچون نی لبكی چوبین برلبهای خود بگذار
و زیباترین نغمه هایت را درفضای مردمان مترنم كن
چنان بنوازدلم راكه هرجا نفرتی هست،عشق باشم من
هر جا زخمی هست،مرهم باشم من
هر جا تردیدی هست،ایمان باشم من
هر جا نا امیدی هست،روشنایی باشم من
هرجا غمی هست،شادمانی باشم من
خدایا
توانم ده تا دوست بدارم بی چشمداشت وبفهمم دیگران را حتی اگر نفهمد مرا





:: بازدید از این مطلب : 1563
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 8 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: