خواص و مضرات بلال یا ذرت
نوشته شده توسط : nahal


 

اسم من ((بلال )) است !

از آمریكا آمده ام .

از قند و نشاسته سرشارم . غذاى خوبى براى تقویت ناخن و مو هستم .

در كاكل من خواص بسیارى نهفته است .

براى اگزما داروى مفیدى هستم و تا مى توانید براى ورم روده از من استفاده كنید!

 

خواص و مضرات بلال یا ذرت

 

اسم من بلال است ، زادگاه اولیه من آمریكاى مركزى است ، ولى از قدیم الایام مرا در مكزیك و پرو مى كاشتند. پس از كشف آمریكا انواع من به نام هاى جوادى - گندم مكه - خندروس - جوى رومى و علس در ایران و سایر كشورهاى آسیایى كاشته شد، و غذاى اعراب مخصوصا مردم یمن گردید و هنوز هم در مكه و سایر كشورهاى عربى نان را با آرد من تهیه مى نمایند.

در حال حاضر مرا در اكثر نقاط جهان مى كارند، و زمین زراعتى من باید داراى فسفر و كلسیم باشد، در دانه هاى من قند انگور - قند سمنو - مواد سفیده اى یك نوع موم و نشاسته موجود است و سرشار از املاح مختلف فلزات مخصوصا گوگرد - كلر - فسفر - سیلیس - آهن - كلسیم - منیزیم - سدیم و پتاسیم مى باشم و به همین جهت است كه مردم مخصوصا خانم ها بطور ناخود آگاه به خوردن من علاقه زیاد دارند. زیرا به علت داشتن گوگرد - سیلیس و آهن و كلسیم غذاى خوبى براى مو و ناخن هاى آنها هستم .

 

 

از ریزش مو و شكسته شدن و تركیدن و گوشه كردن ناخن ها جلوگیرى مى نمایم .

من در بین غلات مقام سوم را دارم ، یعنى اگر گندم و جو وجود نداشتند، من قوت غالب مردم را تشكیل مى دادم - نانى كه با آرد من پخته شود، سفیدتر از نان گندم بوده ، و بهترین غذا براى مبتلایان به سل و اسهال است .

من سرشار از ویتامین ((ب )) هستم و تنها نقصى كه دارم فقدان ویتامین ((پ )) است و كسانى كه منحصرا از آرد من تغذیه مى كنند، و با غذاى خود سبزى و میوه نمى خورند، پس از چندى مبتلا به بیمارى برص برص ‍ كاذب خواهند شد.

بر روى دانه هاى من قارچى به عمل مى آید كه براى انعقاد خون مفید است .

 

از میوه من یك نوع ژلاتین مى سازند كه در داروسازى جهت ساختن جلد كپسول از آن استفاده میشود.

كاكل من داراى چند نوع قند و سرشار از املاح كلسیم و پتاسیم است ، و به همین جهت یكى از بهترین داروهایى است كه ادرار را زیاد مى كند، و براى مبتلایان به سنگ كلیه و مثانه و عفونت هاى مجارى ادرار و التهاب و ورم درد مثانه - نزله مثانه - باد یامان (نفریت ) پیدا شد آلبومین در ادرار - بیمارى هاى قلب و نقرس داروى مفیدى هستم .

 

خوردن كاكل من خواه به صورت جوشانده خواه به صورت شربت و خواه به صورت دیگر دارویى ، جهت زیاد شدن ادرار نتایج نیكویى داشته و از جمله داروهایى است كه هیچگونه ضرر نمى رساند و اعتیاد نمى آورد.

از دانه هاى من روغنى استخراج مى نمایند كه مصرف غذایى و صنعتى دارد و كسانى كه از خوردن چربى منع مى شوند، مى توانند از این روغن استفاده نمایند.

 

من بلغم و خون جامد را از معده دفع مى نمایم ، ضماد پخته من در سركه جهت اگزما و سایر امراض جلدى مفید است - تنقیه مطبوخ آرد من جهت درمان ورم روده توصیه شده است .

اگر مبتلا به یبوست مزمن هستید، و داروهاى دیگر نتوانسته اند بیمارى شما، را درمان كنند به سوى من بیایید و مرا نوش جان كنید، و اثر معجزه آساى مرا مشاهده فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: