با این روش ها به همسر خود بگویید دوستش دارید
نوشته شده توسط : nahal

با این روش ها به همسر خود بگویید دوستش دارید
 

با این روش ها به همسر خود بگویید دوستش دارید.

▪ مال من باش ؟
هنوز هم به مانند روزهای مدرسه گذاشتن یادداشت های عاشقانه به مناسبت روز والنتاین دلگرم کننده است . در روز والنتاین اگر که به دوست صمیمی و یا دلداه اتان بگویید که نگرانش هستید هرگز ضرری نخواهد داشت .

▪ یک هدیه دست ساز برای او درست کنید.
در روز والنتاین با یک هدیه غیر منتظره از دوست تان پذیرایی کنید . برای غافلگیر کردن دوستتان می توانید از بیسکوییت شانسی های که خودتان در خانه پخته اید و در آنها هدایایی شخصی قرار داده اید استفاده کنید . یا می توانید هدایا را در داخل شکلاتها قرار داده و در زیر قلب های شکلاتی مخفیشان کنید .

▪ برایش یک آهنگ بسازید
اگر دوستتان به موسیقی علاقه دارد با هم به کنسرت بروید . هم چنین می توانید گلچینی از آهنگهای مورد علاقه اش را بر روی یک سی دی رایت کرده و به او هدیه دهید یا اینکه با هم به کافه ای که موسیقی زنده پخش می کند بروید.

▪ راهی برای نفوذ به دل وی پیدا کنید
دعوت از او برای صرف یک ناهار ویژه و یا یک شام دلچسب و یا ارسال پیتزا با شمع های تزیینی به در خانه همگی راهی برای خوشحال کردن یک دوست می باشد. بطور کلی صرف غذا یک راه نفوذ به دل افراد مورد علاقه می باشد .

▪ به سفر بروید
در صورتی که بودجه لازم برای چیدن برنامه یک سفر را دارید و از لحاظ هزینه مشکلی ندارید یک راه رماتیک چشم انتظار شماست . می توانید با همسر خود به یک منطقه گرمسیری و یا شهری که شما را به مقصد رویایی اتان می برد بروید .
 

  •  




:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 22 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: