زنان-خانه-دار-خوش-اندام-ترند
نوشته شده توسط : nahal


به گزارش برترین ها به نقل از تایم، در آخرین تحقیقات دانشمندان سعی كردند رابطه بین كارهای روزانه یك زن خانه‌دار و وزن او را بررسی كنند. با انجام این كار آن‌ها متوجه شدند زنانی كه زمان بیشتری را صرف مرتب كردن خانه، شستن ظرف‌ها، جارو كشیدن، گردگیری و پختن غذا می‌كنند به همان اندازه فعالیت بدنی بالاتری داشته و اندام زیباتری دارند.انجام این كارها هم‌چنین باعث می‌شود وضعیت سلامت این زنان هم به‌طور چشم‌گیری بهبود پیدا كند و با احتمال كمتری به بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت و بیماری قلبی دچار شوند.

هم‌چنین زنان مرتب و منظم از لحاظ شخصیتی هم تفاوت‌های زیادی با زنان بی‌مسئولیت دارند. این افراد بهتر می‌توانند اشتهای خود را كنترل كنند و در برابر غذاهای چرب و شیرین از خود مقاومت نشان بدهند. به اعتقاد دانشمندان افرادی كه نسبت به وضعیت خانه خود وسواس زیادی نشان می‌دهند در مورد سلامت و ظاهر خودشان هم به همان اندازه وسواس دارند و اجازه نمی‌دهند وزن بدن‌شان از حد معینی افزایش پیدا كند.

در عوض اگر خانه یك زن نامرتب و به هم ریخته است، احتمال زیادی وجود دارد كه عادت‌های غذایی او هم به همین شكل است و این فرد كنترلی روی اشتهای خود ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: