تصور نمی کردم
نوشته شده توسط : nahal

تصور هم نمی کردم ، شوم مغلوب این بازی…

تو از ان راه دور ایی ، به جانم اتـــــش اندازی…

تو اتش گشته من مومت ، شدم مجذوب و مفتونت

توانستی تو از این گِل ، به مهر خود دلی سازی…

تو دانستی که ای جانم ! من اهویی گریزانم

که رام کَس نگردد جز ، دل عشـــــاق پروازی…

به مهر و عشق دلجویت ، شدم لیلای ان کویت

نشستی بر سر راهم ، کنی صیدم چو شهبازی…

نمی دانم کجا دادم ، نشان از ضعف اشیلم

که با تیری توانستی ، مرا از پــــــا دراندازی…

روان گشتی به دنبالم ، دگرگون کرده ای حالم

دل ناشاد غمگین را ، بکردی گــــــــرم اوازی…

دل سنگم شده شیشه ، مزن هرگز بر ان تیشه

مبادا این دل نـــــــــــــــازک ، به زیر پا بیندازی…

تو با ان کاسهء صبرت ، به من دادی دم و فرصت

که از ان حالت خسته ، برون ایم  چنین راضی…

من از اخلاق و ان  خویت ، شدم مجـذوب ان رویت

که اکنون با چنین شعری ، کنم این گونه طنازی…

بگفتم قصه ای هر شب ، ز ســوز غصه و از تب

ولی امشب چه دریایی ، شد از این قصه پردازی…





:: بازدید از این مطلب : 1300
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: