غذایی که با درد مبارزه می کنند؟
نوشته شده توسط : nahal

7 غذایی که با درد مبارزه می کنند

1- زنجبیل:
زنجبیل یکی از مواد غذایی است که سالهاست برای درمان انواع بیماری های به کار می رود ؛ از دل درد و معده درد گرفته تا ناراحتی های قلبی.این ماده غذایی را در غذاهای مختلفی می توانید استفاده کنید ، حتی در چای.


2- مریم گلی:
این گیاه در درمان انواع مختلفی از بیماری ها موثر است حتی در تحقیقاتی که برای بهبود حافظه انجام شده نیز مورد استفاده قرار گرفته است ؛ مریم گلی برای کاهش ورم نیز بسیار مفید است.


3- قهوه :
یک فنجان قهوه سیاه می تواند در بهبود سردرد موثر باشد ؛ به گزارش نیک صالحی ،در قهوه آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که با درد مبارزه می کنند. اخیرا دانشمندان کشف کرده اند که نوشیدن قهوه می تواند خطر ابتلا به سرطان را تا حد زیادی کاهش دهد.


4- سالمون:
این ماهی سرشار از امگا 3 می باشد ، سالمون منبعی غنی از پروتئین و آنتی اکسیدان است.اسیدهای چرب این ماهی می تواند چربی مورد نیاز بدن شما را تامین کند.


5:چای سبز
چای سبز قرن هاست که به عنوان یک گیاه درمانی مورد استفاده همه مردم جهان قرار میگیرد ، این چای منبع بسیار خوبی از "پلی فنولز" است که به کاهش رادیکال های آزاد در بدن شما که باعث التهاب و عصبانیت می شوند کمک می کند.


6: روغن زیتون
یک ماده غذایی بسیار عالی ، یک خوراکی آرامش بخش و موثر برای دردهای عضلانی . کسانی که در رژیم غذایی هستند و میخواهند وزن کم کنند می توانند از این روغن براحتی و بدون نگرانی از چاقی در سالادهایشان استفاده کنند ؛ این روغن خطر ابتلا به سرطان را تا حد زیادی کاهش می دهد.


7:آلبالو و گیلاس:
این دو میوه به دلیل داشتن رادیکال های آزاد حساسیت و عصبانیت و التهاب را تا حد زیادی کاهش می دهند. نوع شیرین آلبالو و گیلاس به درمان کامل التهاب کمک می کند.





:: بازدید از این مطلب : 708
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: