از: خدا به : تو
نوشته شده توسط : nahal
از: خدا
 
به : تو
 
تاریخ : امروز
 
موضوع : خودت
 
رفرنس نامه : زندگی
 
 
 
   من خدا هستم امروز می خواهم به تمامی مشكلات تو رسیدگی كنم به كمك تو هم نیازی ندارم پس روز خوبی داشته باشی ..!
 
 
 
من دوستت دارم و بخاطر داشته باش  وقتی شرایط بنحوی هستند كه تو نمی تونی از پس مشكلاتت بربیای اصلا سعی نكن كه خودت پی راه حل باشی بلكه اونها را بعهده خداوند بگذار ...!
 
 
 
زمانش كه برسد خودم رسیدگی می كنم ، تمامی مشكلات حل می شوند اما در زمانی كه من تعیین می كنم نه زمانی كه تو می خواهی .. !
 
 
 
وقتی كه مشكلت رو پیش من می فرستی دیگه دلیلی برای نگرانی نیست بجای نگرانی روی چیزهایی تمركز كن كه الان توی زندگیت داری ، شاید تصمیم بگیری كه این پیام رو برای یك دوست بفرستی ، متشكرم با این كار شاید از طریق جدیدی شرایط زندگی اونها رو لمس كنی كه تا الان نمی دونستی ..!
 
 
 
حالا امروز یك روز خوب خواهی داشت
 
 
 
خدا اكنون تلاش و دست و پا زدنت رو دیده و دستور می ده كه دیگه تموم شه ، بركت خدا داره به سمتت میاد
 
 
 
 
 
 
فقط 20 دقیقه زمان دارین تا به 10 نفر بگین كه دوستشون دارین


 
یا حق !





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: