نوشته شده توسط : nahal


 


47a2c0dd76384006d85f959108862e44 با خوردن این خوراکی دیگر دچار سکته نمی شوید



ویتامین E موجود در این خوراکی از تشکیل لخته در عروق کرونری قلب پیشگیری می‌کند و خاصیت ادرار‌آوری دارد…

 

ویتامین E موجود در خرما از تشکیل لخته در عروق کرونری قلب پیشگیری می‌کند و خاصیت ادرار‌آوری دارد. موجب کاهش فشار خون افراد می‌شود و از سکته‌های مغزی و قلبی پیشگیری می‌کند. کسانی که به فشار خون مبتلا هستند، می‌توانند از خرما استفاده کنند همچنین ویتامین E موجود در خرما از سقط جنین در مادران باردار پیشگیری می‌کند.

 

کسانی که به فشار خون مبتلا هستند، می‌توانند از خرما استفاده کنند همچنین ویتامین E موجود در خرما از سقط جنین در مادران باردار پیشگیری می‌کند.

 

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف خرما موجب کاهش کلسترول خون می‌شود و از سکته‌های مغزی و قلبی پیشگیری می‌کند خرما یکی از منابعی است که همه ویتامین‌هایی که برای فعالیت‌های فیزیولوژی بدن مفید است را تأمین می‌کند. وی بیان کرد: خرماهای نرسیده سرشار از ویتامین E است که در درمان ناتوانی جنسی در مردان و زنان مفید است.

 

 

 
این متخصص تغذیه اضافه کرد: ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان است که برای ذخیره کردن ویتامین A و C و عنصر سلنیوم در بدن مؤثر است همچنین موجب افزایش نیروی جوانی می‌شود و پیری سلول‌ها را به تأخیر می‌اندازد.

وی گفت: ویتامین E موجود در خرما از تشکیل لخته در عروق کرونری قلب پیشگیری می‌کند و خاصیت ادرار‌آوری دارد. موجب کاهش فشار خون افراد می‌شود و از سکته‌های مغزی و قلبی پیشگیری می‌کند. کسانی که به فشار خون مبتلا هستند، می‌توانند از خرما استفاده کنند همچنین ویتامین E موجود در خرما از سقط جنین در مادران باردار پیشگیری می‌کند.

 

این متخصص تغذیه گفت: خرما سرشار از ویتامین‌های گروه ب است که این ویتامین در بدن از ناراحتی‌های پوستی، روحی و عصبی پیشگیری می‌کند.

 
وی اضافه کرد: ویتامین ب ۱ موجود در خرما موجب کاهش کلسترول خون در افراد می‌شود همچنین موجب کاهش فشار خون و کاهش سردرد‌های میگرنی می‌شود.




:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: