نوشته شده توسط : nahal

 

 

 

 

 

- آه نميدونم چرا قلبم سنگين شده . اونقدر كه فكر ميكنم زمين نميتونه وزنشو تحمل كنه.

 

- رازي بين تو و قلب منه كه منو اسيرت كرده رازي كه خيلي دوست دارم بدونم چيه؟

 

- زندگيم همش شده خيال با تو بودن و تو را داشتن . كي ميشه اين خيالو تو واقعيت ببينم؟

 

- و كي مياد اون روزي كه  احساس تنهايي از وجود خسته من بار سفر ببنده.نميدوني تنهايي چقدر سخته.

 

 

 

- دستام گرماي دستاي تو رو كم داره و قلبم عشق و محبت تو رو

 

- و منتظرم تا بياي وبا حضورت اين كمبود ها رو جبران كني  . آره منتظرت ميمونم.

 

- ساحل قلبم به عشق امواج خروشان عشق تو احساس ساحل بودن  رو داره

 

- تو نذار اين ساحل احساس بودن رو  و من احساس دوست داشتن رو از دست بدم

 

 

 

- دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

 

- اگه يه روز ديدي 100 نفر دوستت دارن بدون اوليش منم .اگه ديدي به نفر دوستت داره بدون اون يه نفر منم.

 

- راحت بگم اگه ديدي هيچ كس دوستت نداره بدون من مردم.

 

- من تو اين دنياي بزرگ ميون همه آرزوها يه آرزو دارم......تو.....

 





:: بازدید از این مطلب : 1510
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 15 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: