سال 90، سال خرگوش
نوشته شده توسط : nahal


 

سال 90، سال خرگوش

دانستنی ها | سال 90، سال خرگوشخرگوش نمی‌تواند آرام بنشیند و خرگوش هم مانند گاو جزو حیوانات حلقه ی قدرت سال‌های چینی است (سال‌های قدرت: ببر، گاو، خرگوش، اژدها، مار و میمون).
 

هر چقدر سالی كه گذشت، محتاط و واقع‌بین و حساب‌گر بود، این خرگوش فلزی، متهور و گستاخ و دراماتیك است. امسال، سال مهیج و پر جریاناتی خواهیم داشت. خرگوش به هیچ عنوان تحملی مانند گاو نداشته و بسیار تهاجمی‌تر عمل می‌كند. خرگوش آمده است تا كار سخت را به انجام برساند. تنها زمانی كه امكان دارد غیرممكن‌ها، ممكن شوند، در این سالِ هیجان‌انگیز است.

مواردی كه بایستی انجام می‌گرفتند، اما به دلیل بعضی موانع مسیرشان سد شده بود، انجام خواهند گرفت و یا حداقل پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. نكته‌ای كه باقی می‌ماند، زمان حمله ی شما به مشكل‌ترین موردی است كه با آن روبه‌رو هستید. امسال شما یكی از بهترین شانس‌های خود را برای عبور از سد مشكلات اساسی‌تان دارید.

خرگوش، عجول، بی‌پروا، بی‌احتیاط و تند است. با هر گونه تكانش و تحریكی برانگیخته می‌شود و در عین حال بسیار پویا و فعال است، ریسك‌های ترسناك می‌كند. با این حال اگر شما به دنبال یك قهرمان می‌گردید، خرگوش بهترین است!

خرگوش دوست دارد طرف شكست‌خوردگان را بگیرد و با هر نوع بی‌عدالتی قابل تصوری بجنگد. خرگوشها رهبر به دنیا می‌آیند، اما نه به این خاطر كه قابلیت‌های راهبری دارند، نه، آنها به این دلیل ذاتاً رهبرند كه می‌توانند هر كسی را به دنباله‌روی و پیروی از خود راغب كنند و اصلاً هم مهم نیست كه پروژه‌ ی تحت رهبری آنها چقدر ضعیف یا حتی غیرممكن به نظر برسد.

آنچه می‌توان بی‌هیچ تردیدی در مورد سال خرگوش فلز بگوییم این است كه بی‌شك امسال سالی به‌هم‌ریخته خواهد بود.

شما در سال خرگوش هر روز قول یك طرح عظیم و یك ایده ی تازه را خواهید شنید و یا خواهید داد. می‌توان گفت امسال، سالی است كه همه چیز زیر و رو خواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: