اعتماد
نوشته شده توسط : nahal

در هر  رابطه ای اعتماد  بسیار با اهمیت است. وقتی اعتماد از بین برود رابطه به پایان

 

خواهد رسید . فقدان اعتماد به سوء ظن می انجامد، سوء ظن باعث خشم و عصبانیت

 

میشود ، خشم باعث دشمنی می شود و این دشمنی  منجر به جدائی.

 

یک تلفنچی یکبار بمن می گفت

 

-          شخصی به من تلفن کرد. من هم گوشی را برداشتم و گفتم "واحد خدمات

 

عمومی. بفرمائید".

 

شخصی که تلفن کرده بود ساکت باقی ماند.. او دوباره گفت

 

-          واحد خدمات  عمومی. بفرمائید

 

وقتی که دیگر می خواست گوشی را بگذارد صدای زنی را شنید که می گفت

 

-          آه، پس اونجا واحد خدمات عمومی است. معذرت می خواهم، من این شماره را  در

 

جیب شوهرم پیدا کردم اما نمی دانستم مال چه کسی است"

 

بدون اعتماد دوطرفه، فکرش را بکنید که اگر تلفنچی بجای گفتن "واحد خدمات عمومی"

 

گفته بود "الو" چه اتفاقی می افتاد!

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1038
|
امتیاز مطلب : 166
|
تعداد امتیازدهندگان : 56
|
مجموع امتیاز : 56
تاریخ انتشار : 10 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: