از بعد رفتنت دیگه پاره شده بند دلم
نوشته شده توسط : nahal



از بعد رفتنت دیگه پاره شده بند دلم


خونه ی نو یار جدید مبارکت باشه گلم

چه بی خبر جشن تو شد

نگفتی که منم بیام

باشه ولی من از خدا

خوشبختیتو فقط میخوام

غم منو نخور دیگه

قسمته و بازیچه هاش

اگه هنوز دوسم داری

دیگه به فکر من نباش

تو دفتر خاطره هام

هنوزم اسم تو تکه

تور سفید رو شونه هات

مبارکه مبارکه

میخوام تو رو دعا کنم

سنگامو با تو وا کنم

برای آخرین دفعه

تو چشم تو نگاه کنم

دلم میخواد تو روزگار

تو خوشیها پر بزنی

تو نازو نعمت بمونی

تا زیر غصه نشکنی

الهی دروازه ی عشق

به روت همیشه باز باشه

به خاک و سنگ دست بزنی

الهی که طلا بشه

عاشقی کارتونبود

من عاشقت بودم وبس

طفلی دل ساده ی من

چقدربه پای تونشست

روزی که رفتی یادته؟

چه بی صدابی توشکست

سفرسلامت گلکم

دست خدامیسپارمت





:: بازدید از این مطلب : 891
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 9 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: