بهت میگن تا حالا شده کارای سخت انجام بدی
نوشته شده توسط : nahal

بهت میگن تا حالا شده  کارای سخت انجام بدی !

جواب میدی : درس خوندم مهندس شدم شاید هم بگی دکترا دارم عضو هیئت علمی هستم ،

 اگه قرار بود منم مثل کارگرها کار کنم چه فرقی بین تحصیل کردن و نکردن بود !

آره راست میگی چقدر شبها بیدار بودی درس خوندی تا بشی مهندس دکتر و ....

اما این دفعه نمیگم از یک کارگر 30 -35 ساله الگو بگیر! نه این دفعه فرق داره !

نشستی پشت میز بهت میگن یه صفحه اضافه کار کن همچین قیافه میگیری که انگار گفتن آپولو هوا کن !

 از سر کار هم که میرسی خونه هزار مدل اخم میکنی و قیافه میگیری که مادرت زنت یا شوهرت فکر کنن چه کردی امروز !!!!

آقای دکتر عزیز! جناب مهندس ! جامعه شناس بزرگ ! روان شناس مهربون !

این دفعه آدمایی رو بهت نشون میدم که تنها فرقشون با شما  اینه یک گوشه تو بد بختی متولد شدن !

مطمئن باش اینایی که دارن کار میکنن اگه امکانات تورو داشتن بهتر از تو پیشرفت میکردن !

کارمند عزیزی که از سر صبح به بعد از ظهر فکر میکنی ! آره با خودت شما هستم !

اینارو نگفتم جو بگیرتمون از فردا بخوایم بهترین باشیم !

فقط گفتم تا دفعه بعدی که یدونه از این فرشته های کوچیک رو دیدین ، فکر نکنین انگل جامعه هستند !

فکر نکنین شما مالیات میدین اینا زندگی میکنن ! فکر نکنین همه بد بختی شما فقیر بودن ایناس !

دستتو نکنی تو جیبت دنبال پول خورد بگردی تا ردشون کنی ! 

فکر نکنی اگه سلامشون رو با محبت جواب بدی جونت در میره !

اون عینکت دودی  رو از چشمت بردار شاید رنگ زندگی رو توی چشماشون دیدی !

 شیشه ماشینت رو که تا ته کشیدی بالا بده پائین حالشو بپرس جواب سلامشو بده !

میدونم داری تو دلت میگی این علی هم دلش خوشه اما باشه من باید میگفتم

روز خوش

 

download_009_resize.jpg

download_004_resize.jpg

download_011_resize.jpg

download_003_resize.jpg

download_002_resize.jpg

download_010_resize.jpg

download_006_resize.jpg

download_012_resize.jpg

download_007_resize.jpg

download_005_resize.jpg

download_resize.jpg

download_008_resize.jpg

 

 




:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 2 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: