چند راهكار برای حفظ جیب مردان متاهل! - طنز
نوشته شده توسط : nahal

1- چنانچه روزی از سر كار به منزل آمدید و مشاهده كردید كه همسرتان بر خلاف روزهای گذشته تمام كلماتی كه بر زبان می آورد با پسوند عزیزم همراه می باشد مثل : سلام عزیزم , خوبی عزیزم , خسته نباشی عزیزم و ... هشیار و آگاه باشید كه او صد در صد خواسته مالی از شما دارد , به همین دلیل به حربه ... كردن ( اشتباه كردید. منظورم خام كردن بود) متوسل شده است .

پس قبل از اینكه بتواند به مقصودش برسد و خواسته اش را مطرح نماید , شما پیش دستی كنید و به او بگویید :عزیز تر از جانم , یكم پول داری بهم قرضی بدی ؟









2- چنانچه درست چند روز مانده به روز زن , همسرتان به بهانه های واهی شما را به خیابان می كشاند و در حالی كه مشغول قدم زدن از جلوی یك طلا فروشی هستید , از علاقه شدیدش به گردنبند طلای چند كیلویی ! پشت ویترین با شما صحبت می كند , كاملا مطمئن باشید و ذره ای شك به خود راه ندهید كه همسرتان از حربه ای غیر مستقیم استفاده كرده و منظورش این بوده كه روز زن كه هدیه تان را باز می كند داخل هدیه با این گردنبند مواجه شود .

پس شما هم كاملا نرمال و با كمال آرامش به او بگویید : « عزیزم من واقعا از این مردایی كه روز زن به همسرهاشون طلا و جواهرات هدیه می دن متنفرم چون می خوان ارزش زن رو با پول قیاس كنن . به نظر من نفس عمل مهمه و با یك شاخه گل هم می شه اونو نشون داد . مگه نه ؟»









3- چنانچه لحظه ای كه از سر كار می آیید و درب منزل را باز می كنید , بر خلاف روزهای گذشته با عطر دلنگیز خورش قرمه سبزی كه در فضای منزل منتشر شده مواجه می شوید و صدای همسرتان را از داخل آشپزخانه می شنوید كه می گوید : «عزیزم امروز غذایی رو كه دوست داری برات پختم» شك نكنید كه همسرتان می خواهد از حربه نمك گیر كردن استفاده نماید و بعد از میل غذا حتما خواسته مالیش را مطرح خواهد كرد .

پس برای اینكه نمك گیر نشوید و محتویات جیبتان حفظ شود , جلوی شكمتان را بگیرید و بگویید : عزیزم من بیرون غذا خوردم.







4- چنانچه در ایام تابستان , قصد سفر به همراه همسرتان و با اتومبیل شخصی دارید , به طور یقین بدانید كه طبیعت زن جوری است كه اگر به او رو داده شود دلش می خواهد از هر شهر و روستا و دهستان و بخش و ده و دهكوره و .... كه عبور می كند , مقادیری از سوغات آن دیار را برای اهل خانواده اش به ارمغان ببرد .

پس چنانچه می خواهید كه سفر خوب و خوش و لذت بخشی را داشته باشید بدون اینكه پولی به سوغات داده باشید در ضمن از غرغر های همسرتان هم در امان بمانید , از همان ابتدای سفر , كمربند ایمنی صندلی همسرتان را طوری ببندید كه كاملا از روی دهان او عبور كند و آنرا طوری قفل كنید كه دیگر باز نشود .







5- و چنانچه روزی بعنوان یك نویسنده مشغول نوشتن یك چنین مطالبی برای صفحه سوسه بودید و مشاهده كردید كه همسرتان با یك لبخند تصنعی و در حالیكه در یك دستش وردنه و با یك دست دیگرش یك ساتور حمل می كند و دارد به سمت شما می آید , مسلما همسرتان قصد دارد از حربه زور در مقابل شما استفاده نماید

پس بدانید و آگاه باشید كه هیچ كدام از راهكارهای بالا در این لحظه به كمك شما نخواهد آمد و تنها راه فرارتان , پنجره پشت سرتان می باشد .

از من كه گذشت ولی به شما نصیحت می كنم كه همیشه به فكر چنین مواقعی باشید و هیچگاه در طبقات دوم به بالا خانه نگیرید !!!





:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 2 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: