بیزارم
نوشته شده توسط : nahal

خدایا جرأتم ده تا بگویم راز دل با او

            همان اویی که می‌‌خواهم همه هستی برای او

همان که برده از من تاب و عشق و هوش

            همانی که مرا کردست با عطر تنش مدهوش

الهی قدرتم ده تا نگردد سست زانویم

            به وقت دیدن رویش نگردد سست پاهایم

الهی قدرتم ده تا زبانم در دهان چرخد

            زبانم بهر نام او درون این دهان چرخد

همه افکار من او شد ز بعد دیدن روی‌اش

            نمی‌دانم چگونه بایدم رفتن سر کوی‌اش

خیال من پریشان است و در سینه غمی دارم

            از این آشوب و این ترس و از این تردید بیزارم

خدا یا بیش از این بازی نکن با من نیازارم

            کز این تکرار هر روزه، ازاین بازی بیزارم





:: بازدید از این مطلب : 881
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: