تو نرفته ای هنوز از قلبم
نوشته شده توسط : nahal

6.jpg

 

"تو نرفته ای هنوز از قلبم "

 

تو نرفته ای هنوز از ذهنم

تو نرفته ای هنوز از قلبم


بلکه در وجود من ساری و جاری هستی

تو تمام هستی و جان منی

تو امید لب خندان منی


این منم به یاد تو پژمرده

تو نباشی همه جان و تن من مرده


همه شب تا به سحر

یاد تو مهمان من است

روزهای خوش بودن با تو

شادی چشمان من است


نیستی تا که ببینی

دل من بی تو چه حالی دارد

روز و شب می بارم

روز و شب می نالم


و تو را با همه بی کسی ام

مثل پروانه بی بال و پری می خوانم

 





:: بازدید از این مطلب : 911
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: