یاد بگیر
نوشته شده توسط : nahal

و بالاخره در هر رابطه ای با خانوادة همسر، تصمیم بگیرید كه شاد و خوشحال باشید. همان قدر كه مهم است كه خوشحال باشید، باید سعی كنید خوشحال و شاد باشید. اگر اجازه دهید كه كلنجار رفتن مدام، شما را از پا در آورد، مطمئناً زندگی پر تنشی خواهید شد. از طرف دیگر، اگر شما به خودتان بگویید كه خوشحالی و خوشبختی حالتی ذهنی و فكری است و هیچ ربطی به محیط واقعی و جسمی كه شما در آن زندگی می كنید، ندارد، لبخند وخنده به زندگی شما باز خواهد گشت.
پس، دفعة بعد كه به مادرهمسرتان، سر خدمتكار یا كس دیگری، یكی به دو داشتید، یا خودتان را درحال ستیز و دعوا با خواهرهمسرتان سر اینكهنوبت چه كسیاست كه غذا بپزد، یافتید، یا وقتی كه می بینید پدر شوهرتان در جلوی دوستان باهوش و زیركتان با شما بد برخورد می كند، به خاطر داشته باشید: ناراحت ونگران نباشید، خوشحال باشید.
سعی كنید در شرایط بد و دشوار موضوعی بیاید و دربارة آن فكر كنید و فكرتان را از مشكلا تتان منحرف كنید، یا سرگرمی و تفریحی برای خود بیابید یا در كلاس هنری یا آموزشی ثبت نام كنید. به خاطر داشته باشیدكه باید چنان سرتان گرم كارهای روزمره باشد كه فرصتی برای غم واندوه نداشته باشید. رمز و راز خوشبختی این است كه زندگی فعال و پر جنب و جوشی داشته باشید.

برگرفنه از کتاب چگونه خانواده همسرمان را با دو حرکت مات کنیم .

 





:: بازدید از این مطلب : 1034
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 2 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: