صید و صیــــاد
نوشته شده توسط : nahal
 


صید و صیــــاد

http://sokhanedel.com/wp-content/uploads/2010/04/khaste-bal-21.jpg

صید افتاده به خونم

تو چنان می گذری غافل از اندوه درونم

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی

بی من از شعر سفر کردی و رفتی

قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم

تا خود کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم

 

تو ندیدی!

نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی

چو در خانه ببستم

دگر از پای نشستم

گویا زلزله آمد!

گویا خانه فرو ریخت سر من

...

بی تو من در همه شهر غریبم

بی تو کس نشنود از ایندلبشکسته صدایی

بر نخیزد دگر از مرغک پر بسته نوایی

...

تو همه بود و نبودی!

تو همه شعر و سرودی!

چه گریزی ز بر من؟

که ز کو یت نگریزم

گر بمیرم ز غمدل

با تو هرگز نستیزم

من و یک لحظه جدایی؟!

نتوانم.

بی تو

من زنده نمانم.





:: بازدید از این مطلب : 1051
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 21 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: