وقتی عاشق کسی هستی که عاشقت نیست...
نوشته شده توسط : nahal
 
 

(به یاد یک عشق شکست خورده ی قدیمی!)

 

وقتی عاشق کسی هستی که عاشقت نیست :

 اگه بگی دوستت دارم، می گه مرسی.

اگه بگی از اول که دیدمت خیلی ازت خوشت اومد،می پرسه چرا؟ و بعد اضافه می کنه، من چیز دوست داشتنی ای ندارم.

اگه بگی دلم برات تنگ شده، می گه خیلی لطف داری.

اگه بپرسی منو دوست داری یا نه، حرف رو عوض می کنه.

اگه بگی تو حسادت منو تحریک می کنی، خنده اش می گیره و از چند و چونش سوال می کنی.

اگه بپرسی تو دلت برای من تنگ شده یا نه، می گه عزیزم این سوال ها پرسیدن نداره...

 

شاید بد نیست یک بار رک و راست بهت بگه : بهتر نیست بری عاشق کسی بشی که عاشقت باشه؟

بهتر نیست بری واسه یکی بمیری که برات تب کنه؟

بهتر نیست فقط با هم دوست باشیم و تو این قدر منو با اون عشقت خفه نکنی؟

بهتر نیست از سر راه من بری کنار و بگذاری باد بیاد؟

 

چرا خیلی بهتره! پس برو کنار بگذار باد بیاد. عشقت رو بردار و جای دیگه خرجش کن.

خیلی طبیعیه که گاهی آدم بیشتر از اونی که دوست داشته بشه در یک رابطه دوست بداره، منظورم اینه که خب بالاخره پیش میاد. خیلی احتمال داره آدم رو به هزار و یک دلیل کنار بگذارن، از آدم خسته بشن یا دیگری رو ترجیح بدن.

 خیلی بهتره آدم باهوش باشه و اگه اون قدر که عاشقه، عشق دریافت نمی کنه، کم کم دست و پاشو جمع کنه و خیلی محترمانه از رابطه بره بیرون.

خیلی بهتره که وقتی داره میره فکر نکنه که حتمن زشت بوده یا زشت می خندیده یا به قدر کافی دوست داشتنی نبوده. فکر نکنه که اگه می موند و ادامه می داد، چیز درست درمونی از توی رابطه درمیومد.

 

و یادت باشه انسان باشی و اگه یه روزی کسی که خیلی دوستش نداری بهت گفت دوستت دارم، تظاهر نکنی که خیلی خوشحال شدی و بعد هم با ملاحت و سپاسگذاری الکی بگی : مرسی!

آره...این جوری واقعن خیلی بهتره.

 

دلتنگتم....؟!

این دل عاشق و تنگم فقط میخواد از تو بخونه

از خوبی هات،محبتات،لطف هات،مهربونی هات

چی بگم جز اینكه در یك كلام محمد دلم برات تنگ شده!

...؟  تا ابد دلتنگ تو و چشمای توام

می دونی چرا تا ابد دلتنگتم؟چون یه روز روزه جداییمونه...

پس باید دلتنگت بمونم...

نمیدونی چقدر دوست دارم،نمیدونی چقدر عاشقانه هر روز رو سپری می كنم تا شاید فردا روز دیدارمون باشه!

جدایی خیلی سخته نه؟ولی ما كه از هم جدا نیستیم!هستیم؟؟؟فقط بین دستامون فاصلست

بین قلبامون فاصلست؟؟؟

نه

چقدر عاشقانه دوستت دارم و چه بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتم

چقدر عاشقانه حرفای قشنگت رو گوش می كنم و چقدر با صداقت به تو میگویم دوستت دارم

چقدر دیوانه وار هر روز دیوانه تر از دیروز دوستت دارم و به انتظار فردایی روشن شب ها را تا سحر بیدار می مانم

تو به عشق معنای واقعی دادی

تو پاکی و صداقت عشقمان را نشان دادی

تو برایم معنا کردی که عاشقان هرچند از هم دور باشند

دلهاشان در انتظار هم است

با صداقت تمام و عاشقانه می گویم دوستت دارم تا ابد

ای بهترین دلتنگتم تا همیشه

 

حالا كه اومدی به قلب من خوش اومدی!

حالا كه اومدی  به قلبم برای همیشه در قلبم بمان

حالا كه بدون هیچ ترسی دره قلبم را گشودی پس برای همیشه برایم بمان

تو آمدی به قلبم یك باره زندگیم دگرگون شد

تو آمدی به قلبم همه غم هایم را فراموش كرد

انگار خدا

انگار خدا تو را برای من فرستاد

انگار خدا غم غربت را ز چشمان همیشه گریانم دید و تو را فرستاد تا گونه های خیسم را پاك كنی

حالا كه آمدی بدون هیچ تردید و با رضایت كامل به تو میگویم عزیزم به قلب من خوش آمدی

حالا كه آمدی به قلبم برایم بمان نگذار حس كنم تنهایی را

نگذار حس كنم كه باید روزی دور از تو

و تنها درگوشه ای خلوت نظاره گر غم و غصه ام باشی

تو آمدی تمام غم هایم را یكباره فراموش كردم

تو آمدی مرا از تمام دلواپسی های آینده نجات دادی

حال فقط یك دلواپسی و نگرانی در قبله من است

آن هم ترس از دست دادن توست

 

چگونه بتوانم تحمل كنم غم دوریت را؟؟؟

چگونه این قلبی را كه تو را تنهای تنها در خودش جا داد و درهایش را به روی همه بست تا تو  در آن تنها زندگی كنی،، بعد از رفتنت تحمل كنم

آری آری ای عشق همیشگیم

نمی خواهم بی تو باشم

اگر روزی خواستی مرا تنها بگذاری و بگویی :برای همیشه خدا نگهدارت

آن لحظه دیگر مرا نخواهی دید

آن لحظه دیگر برنگرد و پشت سرت را نگاه نكن چون مرا نخواهی دید

و قرار بعدی را سره مزارم بگذار

حالا كه به قلبم آمدی

حالا كه به قلبم آمدی بگذار من هم یكبار به قلب مهربانت بیایم

مرا در قلبت مهمان كن

شاید به این بهانه محبت مهمان نوازی را بیاموزی و مرا همیشه در قلبت نگه داری

بگذار سرم را روی شانه هایت بگذارم تو نفس بكشی و من از شنیدن نفس هایت آرام بگیرم

آه

چقدر دلتنگم

دلتنگم دلتنگ تو

كجایی كه ببینی عاشقت كسی كه همه زندگی اش را به پای تو میدهد این گونه از غم دوریت پریشان است

كجایی كه ببینی اشك، چشمانش را پر كرده و همیشه برای رسیدن  روزی كه دیگر یك لحظه از تو جدا نیست خدا خدا میكند

كجایی كه ببینی عاشقت از عشق تو هرشب آه و ناله میكند هرشب بعد از نماز شب سر به سجده میگذارد و تو را از خدایش میخواهد

كجایی ای آرزوی همیشگی ام

كجایی ای همه زندگی ام

كجایی ای بود و نبودم

كجایی ای همه وجودم

كجایی ای عشق جاودانه ایم؟

پس كی می آیی؟؟

منتظرم!!!

تقدیم به او که همیشه در قلب من هست  دوستت دارم .....






:: بازدید از این مطلب : 953
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 16 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: