نوشته شده توسط : nahal

 

مرا با این پریشانی کسی جز من نمی فهمه...

شکستن های روحم را به غیر از تن نمی فهمه...


همیشه فکر می کردم برایت آرزو هستم...


همان یک روزنه نوری که داری پیشِ رو هستم...


ولی امروز می بینم تمامش خواب بود و بس...


خیالِ تشنه از رویا فقط سیراب بود و بس...


مسیر چشمهایت را شب ها ناگاه گم کردم...


چراغی نیست٬ راهی نه٬ چگونه بی تو برگردم؟؟؟


نمی دانی چقدر از این شب دلتنگی می ترسم...


و از آواز تنهایی٬


از این آهنگ می ترسم...


همیشه سرنوشتِ من مقیمِ دردِ آبادیست...


کدامین دست ویرانگر درِ خوشبختی ام را بست؟؟؟


ببین ای دوست مرگِ دل چگونه سوگوارم کرد...


رسید افزوده طوفان را خراب و بی قرارم کرد...


دلم در دوردستی است مثالِ بید می لرزد...


به جانت جانِ شیرینم...


به دیدارت نمی لرزد...

 

 






:: بازدید از این مطلب : 1714
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 13 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: