مضرات سایت های مستهجن!!! اگه دلیل منطقی و قانع کننده
نوشته شده توسط : nahal

همانطور كه میدانید شهوت جنسی غریزه ای بسیار قوی است كه اگر با بی بندو باری پیروی شود، تمام قوای انسانی را مقهور خویش میسازد. یعنی نیروی جسمانی و مغز و اعصاب را به سرعت رو به تضعیف میبرد. و ذهن را مسموم، اندیشه را مغشوش و قدرت تصمیم گیری و اراده راتباه میكند.

این غریزه كه بطور طبیعی بسیار قدرتمند است اگر در معرض محرك های محیطی مثل دیدن صحنه های هوس انگیز قرار گیرد قدرت آن چند برابر میشود، به طوری كه كنترل آن ناممكن و خطر آن برای انسان بسیار شدید می گردد و به نوعی اعتیاد و اجبار تبدیل میشود.برای كنترل و مهار این غریزه هم باید محرك های بیرونی را تقلیل دهیم و هم از راه صحیح  یعنی ازدواج در صدد ارضای آن باشیم.

بنابراین شخصی كه مبتلا به سایت های مستهجن شده اولین قدم برای نجات از این ورطه آن است كه به هر وسیله ای كه ممكن است جلوی خود را بگیرید و به سراغ این سایت ها نروید. زیرا این تصاویر برای مردان خصوصا افراد مجرد چنان جذابیتی دارد كه دست كشیدن از آن تقریبا غیر ممكن است.

 برای این كه در این كار عزم و اراده خود را قوی كنید راه كارهای زیر پیشنهاد میشود. بهتر است  كمی در باره آثار زیانبار دنیوی و خصوصا اخروی پیروی از شهوات مطالعه و فكر كنید و سعی كنید عذاب هایی را كه خداوند به گناهكاران وعده كرده است در نظر آورید تا بدینوسیله باورهای مذهبی شما تقویت شود و دست برداشتن از عادت های گذشته برای شما آسان میگردد.

 از تمام چیزهایی كه به نوعی غریزه جنسی او را تحریك میكند مانند خوردن بیش از حد غذاهای پروتئینی مثل گوشت ، خرما، عسل، تخم مرغ، فلفل، پیاز و غیره پرهیز كند، همچنین از گوش دادن به موسیقی ها و اشعار عاشقانه یا صحبت كرن و فكر كردن در امور جنسی و بطور كلی هر چیز كه در او احساسات شهوی را تقویت میكند بپرهیزد.

به تنهایی و بی تحركی  رو نیاورید و در عوض به ورزش و تفریحات سالم بپردازد و از این طریق انرژی های خود را تخلیه كند. از شركت در مجالس مختلط و ایجاد رابطه با جنس مخالف ، هر چند ظاهری سالم داشته باشد، جدا بپرهیزد زیرا طبق روایات اسلامی نگاه و صحبت با نامحرم تیری مسموم و شیطانی است كه آدمی را به انحراف میكشاند.

 در جلسات دعا و مناجات و مراسم مذهبی شركت فعال داشته باشد و نیز برای خود یك برنامه منظم مذهبی مثل زیارت عاشورا ترتیب دهید تا ضمن تقویت احساسات مذهبی خود، از نیروی ایمان و امداد غیبی پروردگار در مهار نفس اماره برخوردار شود. از مراوده و ارتباط با افراد لاابالی و بی بند و بار بپرهیزد و در عوض با افراد مؤمن و ارزشی رابطه دوستی برقرار كنید.

 اسباب و وسایل ازدواج خود را فراهم كنید و اگر هم از نظر اقتصادی توان تشكیل خانواده به صورت مستقل را ندارید، سعی كند با مشورت و توافق خانواده همسری مناسب برای خود انتخاب كند و با اجرای عقد شرعی به صورت نامزدی رابطه ای سالم و عاشقانه با او داشته باشید.حکم شرعی :رفتن به این سایت ها مطلقا حرام است به نظر تمامی مراجع تقلید (استفتائات مراجع)





:: بازدید از این مطلب : 1023
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 13 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: