زیبا ترین وصیت نامه
نوشته شده توسط : nahal

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!30.gif
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.17.gif
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.155.gif
بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.156.gif
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.79.gif
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.301.gif
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!25.gif
کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.16.gif
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.12.gif
در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.03.gif05.gif
از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می‌طلبم.02.gif
به مرده شوی بگویید مرا با چوبک بشوید چون به صابون و پودر حساسیت دارم.164.gif
چون تمام آرزوهایم را به گور می‌برم، سعی کنید قبر مرا بزرگ بسازید که جای جسدم باش .289.gif





:: بازدید از این مطلب : 1713
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 21 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: