نامه ای از خدا به شمانامه ای از خدا به شما
نوشته شده توسط : nahal
نامه ای از خدا

به:شما

از:خالق

تاریخ:امروز

موضوع:خودت

عطف به:زندگی من

       خدا هستم، امروز من همه ی مشکلاتت را اداره می کنم، لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم.

      اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آمد که قادر به اداره کردن آن  نیستی، به راه های رفع آ فکر کن ولی خودت را عذاب نده، آنرا در صندوق ( برای خدا تا انجام دهد) بگذار.

     همه  چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من، نه تو.

     وقتی که مطلبی را در صندوق من گذاشتی، همواره با اضطراب دنبال(پیگیری) نکن، در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت انگیزی که الآن در زندگی ات وجود دارد تمرکز کن.

    نا امید نشو، توی دنیا مردمی هستند که رانندگی برای آنها یک امتیاز بزرگ است، شاید یک روز بد در محل کارت داشته باشی: به مردی فکر کن که سالهاست بیکار است و شغلی ندارد.

    ممکنه غصه زودگذر بودن تعطیلات آخر هفته را بخوری: به زنی فکر کن که با تنگدستی وحشتناکی روزی ۱۲ ساعت، هفت روز هفته را کار می کند تا فقط شکم فرزندانش را سیر کند.

    وقتی که روابط تو رو به تیرگی و بدی می گذارد و دچار یاس می شوی: به انسانی فکر کن که هرگز طعم دوست داشتن و موردمحبت واقع شدن را نچشیده.

    وقتی ماشینت خراب می شود و تو مجبوری برای یافتن کمک کیلومترها پیاده بروی:به معلولی فکر کن که دوست دارد یکبار فرصت راه رفتن داشته باشد .

    ممکنه احساس بیهودگی کنی و فکر کنی که اصلا برای چی زندگی میکنی و بپرسی هدف من چیه؟  شکرگذار باش ـ در اینجا کسانی هستند که عمرشان آنقدر کوتاه بوده که فرصت کافی برای زندگی کردن نداشتند.

     وقتی متوجه موهات که تازه خاکستری شده در آینه میشی:به بیمار سرطانی فکر کن که آرزو دارد  کاش مویی داشت تا به آن رسیدگی کند.





:: بازدید از این مطلب : 1286
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: