پدیده بلوغ زود هنگام دختران در غرب
نوشته شده توسط : nahal

پدیده بلوغ زود هنگام دختران در غرب

 

دانشمندان کشورهای توسعه یافته و به ویژه ایالات متحده آمریکا از بروز پدیده بلوغ زودهنگام دختران به شدت ابراز تعجب و نگرانی کرده اند و برای این پدیده آثار و پیامدهای منفی بسیار زیادی را پیش بینی کرده اند.

به گزارش سرویس عربی "تابناک" و به نقل از شیعه آنلاین، این دانشمندان معتقدند این بلوغ زودهنگام علاوه بر اینکه دختران را به بیماری های مختلف بسیار خطرناکی مبتلا خواهد کرد، موجب افزایش تمایل جنسی و زودهنگام آنان می شود. دانشمندان کشورهای توسعه یافته معتقدند مواد شیمیایی موجود در طبیعت و نیز چاقی بیش از اندازه افراد در به وجود آمدن پدیده بلوغ زودهنگام تأثیر دارد.

تحقیقاتی که اخیرا توسط تعدادی از دانشمندان آمریکایی انجام شده نشان می دهد که دست کم 10 درصد دختران سفید پوست در سن هفت سالگی به بلوغ می رسند. این آمار در سال 1990 پنج درصد بوده است. این تحقیقات همچنین نشان می دهد در دختران آفریقایی تبار این آمار 25 درصد و در دختران قاره آمریکای جنوبی 15 درصد است.

این دانشمندان آمریکایی معتقدند بروز پدیده بلوغ زودهنگام دختران، آثار و پیامدهای خطرناک زیادی از جمله افزایش احتمال ابتلای این دختران به سرطان پستان و سرطان مثانه را در پی دارد. این پدیده همچنین موجب افزایش گرایش این دختران به دخانیات، مشروبات الکلی و غیره می شود که نتیجه آن ابتلا به بیماری های روحی ـ روانی مانند افسردگی، بی اعتمادی و غیره می شود.

گفتنی است بدون شک وضعیت فرهنگی ـ اجتماعی کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا در افزایش پدیده بلوغ زودهنگام دختران بی تأثیر نبوده است.

منبع:





:: بازدید از این مطلب : 1147
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 22 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: